کانون‌های مساجد، بهترین مجری برای برنامه‌های فرهنگی هنری

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را بهترین مجری برای تحقق برنامه‌های فرهنگی هنری عنوان کرد.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، امروز (11اسفند) با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تشکیل گروه ارزیابی برای بررسی، ممیزی و نظارت محتوایی و شکلی برنامه‌های کانون‌های مساجد یکی از مهم‌ترین اقدامات در کانون‌های مساجد است.


وی، ایجاد تمهیدات لازم برای بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص در راستای تقویت آفرینش‌های فرهنگی هنری در کانون‌های مساجد را ضروری برشمرد و گفت: تولیدات گوناگون در قالب معیارهای ارزشی و تخصصی ضرورت ایجاد ابتکار و خلاقیت در عرصه تولیدات متنوع و متعدد فرهنگی را شامل می‌شود و تلاش ما بر این است تا این زمینه مهم را در استان فراهم کنیم.


مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری افزود: تعامل فعال و اثربخش در راستای استفاده از ظرفیت رسانه در بهینه کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون مساجد از اهمیت بالایی برخوردار است و در این حوزه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.


حجت الاسلام یوسفی، با اشاره به اهمیت و نقش تاثیرگذار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: در تبیین اهمیت و جایگاه این کانون‌ها برای جذب جوانان اقدامات کافی صورت نگرفته است و هنوز بسیاری از افراد نسبت به این کانون‌ها آشنایی لازم را ندارند.


وی خاطرنشان کرد: لذا ضروری است تا با اطلاع‌رسانی قوی و گسترده افراد را با فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی این کانون‌ها بیش از پیش آشنا کنیم.


مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی در کانون‌های مساجد اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و جشنواره‌های قرآنی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زمینه‌ساز نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح جامعه است.


حجت الاسلام یوسفی افزود: بر همین اساس می‌توان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را بهترین مجری برای تحقق برنامه‌های فرهنگی هنری مردم به شمار آورد.


پایان پیام/
 

کد خبر 348761

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha