برنامه 18 اسفند باید نمایی از عملکرد کانونهای مساجد استان زنجان باشد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از مساجد به عنوان مراکز سیاسی و اجتماعی یاد کرد و گفت: برنامه 18 اسفند باید نمایی از عملکرد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد زنجان را به تصویر بکشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان شب گذشته(11 اسفند) در دیدار با پرسنل دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در خصوص برنامه های گرامیداشت 18 اسفند در استان زنجان اظهار داشت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد بستر مناسبی را برای فعالیت های فرهنگی و هنری جوانان را به وجود آورده اند.


وی با اشاره به اینکه برنامه های 18 اسفند باید نمایی از عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد را به تصویر بکشد، خاطرنشان کرد: فعالان در این عرصه در راستای خدمت به نظام و قرب الهی تلاش می کنند که این ایام فرصت مناسبی برای تقدیر از تلاش این افراد است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: خیرین مسجد ساز می توانند در هنگام ساخت مساجد احداث کانون های فرهنگی و هنری مساجد را نیز در دستور کار خود قرار دهند.
 

به گفته مقدم تلاش در راستای امور جوانان رسالت خطیری است که به دوش متولیان فرهنگی قرار گرفته است و همین موضوع مانعی در برابر هجمه های فرهنگی دشمنان محسوب می شود.
 

در ادامه این دیدار مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان نیز در سخنانی به برنامه های گرامیداشت این ایام اشاره کرد و گفت: همایش 18 اسفند در استان زنجان عصر سه شنبه(21 اسفند) با حضور حجت الاسلام ارباب سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می شود.
 

مرتضی مقدمی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به همراه دبیرستاد عالی کانونهای مساجد را از دیگر برنامه های روز سه شنبه عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در این مراسم از 54 نفر از روحانیون و ائمه جماعت مساجد، مدیران مسئول و کتابداران فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد و خدام تجلیل خواهد شد.
 

پایان پیام/


 

کد خبر 348803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha