استفاده از ظرفیتهای کانون های مساجد برای تحکیم باورهای دینی جوانان

خبرگزاری شبستان: رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان سمنان گفت: باید از ظرفیتهای مساجد و کانون های فرهنگی هنری برای تحکیم باورهای دینی جوانان استفاده شود.<BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان ، امیر رسولیان در دیدار با مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری استان سمنان با اشاره به ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با جوانان در ارتباط هستند و نقش موثری در احیا و کارکردهای مساجد بر عهده دارند.


وی با توجه به بعد آموزشی و زیر ساختی در کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: از آنجایی که کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان اصلی اجرای برنامه های قرآنی و فرهنگی و هنری با محوریت ارزش های دینی و انقلاب اسلامی هستند نقش بسیار بارزی در ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم به ویژه در بین نسل جوان برعهده دارند.


رسولیان افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد اساسی ترین پل ارتباطی جوانان مسجدی با دستگاه های فرهنگی هستند.


وی گفت: کانون ها نقش بسزایی در جذب جوانان به مسجد و ایجاد همدلی و همراهی جوانان با برنامه های فرهنگی و قرآنی دارند.

 

مسوول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه کانون های مساجد در مسیر ولایت گام برداشته اند، اظهار داشت: امروز کانون های مساجد انس و الفت بین بچه های مسجد و ائمه جماعت به وجود آورده است.


حجت الاسلام محمدرضا حدادیان خاطرنشان کرد: فعالیت موثر کانون های مساجد، به خاطر سیاست کلی ستاد عالی کانون های مساجد کشور محقق شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 348953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha