تجمع اعتراض آمیز مردم همدان در امامزاده عبدالله همدان

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، از تجمع اعتراض آمیز مردم همدان در اهانت به افراطیون به نظام، فردا(13 اسفند) در امامزاده عبدالله همدان خبرداد.

حجت الاسلام ناصر نقوی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار شبستان گفت: مردم همدان فردا همزمان با 13 اسفندماه جاری در اهانت به سخنان سعید رضوی فقیه در همایش اصلاح طلبان به نظام اسلامی در امامزاده عبدالله همدان تجمع می کنند.
 

وی افزود: این تجمع خودجوش در ساعت 10 صبح برگزار می شود و مردم همدان پاسخ کوبنده ای به افراطیون نظام جمهوری اسلامی ایران سر می دهند.
 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، اظهار داشت: ناکارآمدن جلوه دادن مجلس دهم، یکی از اهداف این گروه است تا از این طریق زمینه برای ورود افراد دلخواه آنان به مجلس یازدهم مهیا شود.
 

وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب مردم همواره حمایت خود از نظام و رهبری را ثابت کرده‌اند، ادامه داد: ملت ایران می‌داند که تهدیدات غرب بیهوده است و در مقابل همه ترفندها از نظام حمایت می‌کنند.
 

حجت الاسلام نقوی، خاطرنشان کرد: مردم فراموش نکرده‌اند این جریان، همان جریانی است که در فتنه 88 پرچم امام حسین(ع) را آتش کشید و به مقدسات توهین کرد.
 

گفتنی است: رضوی فقیه از اعضای آشوب طلب دفتر تحکیم در دهه 70 بود که به حزب مشارکت نزدیک شد و به مأموریت از این حزب تندرو در انتخابات سال 88 وارد ستاد اصلی کروبی شد تا در حلقه‌ای با حضور عناصری تندروی دیگر کروبی را برای القای تقلب و انتشار شایعه و ایجاد تشنج مدیریت کنند. وی پس از حوادث فتنه 88 به پاریس رفت و دو سال بعد به کشور بازگشت. 

 سعید رضوی فقیه، پنج شنبه گذشته (8 اسفند)  با حضور در نشست فصلی اصلاح طلبان در همدان با بیان اظهاراتی توهین آمیز درباره رهبری، مجلس خبرگان رهبری ، مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان موجب تشویش اذهان عمومی شد که موضع گیر گسترده اشخاص و گروه‌های مختلف و محکومیت این اضهارات را در پی داشت.


 

پایان پیام/

کد خبر 349032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha