اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت بااختصاص بخشی ازحقوق کارکنان هلال احمرگیلان

خبرگزاری شبستان: معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان از اختصاص بخشی از حقوق کارکنان جمعیت هلال احمر این استان به اجرای طرح ملی فرشتگان رحمت، خبر داد.

رضا همتی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان اینکه کارکنان جمعیت هلال احمر گیلان بخشی از حقوق خود را به طرح ملی فرشتگان رحمت اختصاص داد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این کار خیر و پسندیده درجهت کمک به افراد نیازمند و کم درآمد در آستانه سال نو انجام گرفته است.

 

وی با قدردانی از کارکنان هلال احمر جهت مشارکت در این کار خداپسندانه، افزود: 114 پایگاه داوطلبی هلال احمر در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های مردمی، بسته بندی این کمک‌ها در قالب سبدهای غذایی و توزیع آن بین خانواده‌های بی سرپرست و کم درآمد و بیماران صعب العلاج هستند.

 

همتی، هدف از اجرای این طرح را ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام المنفعه، سازماندهی و هدایت کمک‌های مردمی در جهت ارتقای اثر بخشی خدمات داوطلبانه، حمایت از اقشار نیازمند به ویژه زنان و کودکان بی سرپرست، همدلی و همدردی با خانواده‌های کم در آمد در آستانه سال نو عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های نوع دوستانه مردم نیکوکار می‌تواند بارقه‌ای از نشاط را همزمان با فرا رسیدن سال جدید در دل‌ نیازمندان ایجاد کند، تصریح کرد: پایگاه‌‏ها و خانه‌‏های داوطلب رابط بین هلال احمر و مردم هستند که نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و از توان توانمندان در جهت کمک به نیازمندان بهره می‏‌گیرند.

 

همتی اذعان کرد: کمک به نیازمندان با حفظ کرامت و شان انسانی آنان و ایجاد بستر لازم برای جذب خیرین و نیکوکاران به منظور مشارکت هرچه بیشتر و بهتر در کارهای عام المنفعه و خیریه می تواند در ترویج ارزش‌های انساندوستانه با تاسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی(ع) فرهنگ مناسبی برای جوانان ما باشد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 349188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha