رمز بقای نظام جمهوری اسلامی حمایت از ولایت فقیه است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، حمایت از ولایت فقیه را رمز بقای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام علی اکبر حاجی عزیزخانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، به خبرنگار شبستان گفت: اصول و فروع دین بدون ولایت پذیرفته نیست و پیروی از مقام معظم رهبری وظیفه همه مسئولان قوه سه گانه جمهوری اسلامی و ملت ایران است.


به گفته وی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری تاکنون موفق به خنثی کردن توطئه های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شده است.


حجت الاسلام حاجی عزیزخانی با بیان اینکه دشمنان انقلاب که از نفوذ انقلاب اسلامی در کشورهای منطقه و جهان احساس خطر می کنند، خاطرنشان کرد: تقویت پایه های انقلاب و ولایت فقیه باید دغدغه همه ملت ایران به ویژه مسئولان نظام باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: تضعیف جایگاه ولایت فقیه از اهداف اساسی دشمنان در جنگ نرم است بنابراین باید همواره در مقابل توطئه های دشمنان هوشیار و آگاه باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: دستیابی نظام جمهوری اسلامی به موفقیت های بزرگ در عرصه های مختلف به برکت پیروی از ولایت فقیه و عدم توجه به شیطنت دشمنان محقق شده است، ملت ایران با ولایت مداری و اطاعت محض از ولایت فقیه موفق به پیروزی انقلاب اسلامی شدند.


حجت الاسلام حاجی عزیزخانی افزود: امروز بیداری اسلامی ملت های عربی نیز نشات گرفته از همین روحیه ولایی و حق طلبی ملت ایران بوده است و آنان انقلاب اسلامی ایران را الگوی انقلاب های خود معرفی می کنند.

 

پایان پیام/

کد خبر 34926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha