کانون های مساجد بهترین سنگر در برابر جنگ نرم دشمنان هستند

خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت امنای دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا گفت: کانون‌های مساجد بهترین سنگر در برابر جنگ نرم دشمنان هستند.

دکتر کیوان اسدپور، رئیس هیئت امنای دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا در آستانه سالروز تاسیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: کانون‌های مساجد نقش مهمی در رونق مساجد و فعالیت‌های مذهبی داشته‎اند و باید از این سنگرها حمایت ویژه شود.


وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید اتاق فکر و تصمیم گیری برای نوجوانان و جوانان باشد، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های کارشناسی شده و دقیق و برگزاری دوره‌های آموزشی مبتنی بر نیاز روز نوجوانان و جوانان در جذب آنان به مساجد تلاش کنیم.


رئیس هیئت امنای دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا با اشاره به اینکه بهترین عزیزان این ملت در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از مساجد به پا خواسته و به جنگ با باطل رفتند و پیروز شدند، ادامه داد: امروز نیز مساجد سنگر مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند و می‌توان با اهمیت دادن به نوجوانان و جوانان و تقویت کانون‌های فرهنگی و هنری نقشه دشمنان را خنثی کرد.


دکتر اسدپور، مهمترین وظیفه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را حفاظت از دستاوردهای دین اسلام و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: حرکت در مسیر ولایت فقیه و تلاش همه جانبه برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در اولویت کاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باشد.


وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان آینده سازان ایران اسلامی هستند، افزود: باید به نوجوانان و جوانان بها و ارزش دهیم و آنان را در امورات مسجد دخیل کنیم.


دکتر اسدپور، خواستار توجه ویژه به کانون‎های فرهنگی و هنری در مناطق مرزی شد، گفت: بندر مرزی آستارا در تیر راس تهاجمات فرهنگی دشمنان قرار دارد و تخصیص بودجه به این شهرستان با توجه به نیاز آن باشد.

 

پایان پیام/

کد خبر 349272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha