اجرای طرح راهنمایی مسافران نوروزی در ایلام

خبرگزاری شبستان: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام، از اجرای طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی همزمان با ایام تعطیلات نوروز در این استان خبر داد.

علی اصغر علی اکبری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام، صبح امروز (13 اسفند) در این خصوص به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: در چهاردهمین مرحله این طرح ملی، 415 نفر از جوانان عضو این جمعیت مسافران به این را راهنمایی می کنند.


وی، اظهار کرد: طرح راهنمایی مسافران نوروزی در قالب 17 پست و 72 خیمه نماز در ورودی و خروجی شهرستان های این استان اجرا خواهد شد.


علی اکبری، تصریح کرد: طرح مذکور از 27 اسفند شروع شده و تا 10 فروردین سال آینده همزمان با سراسر کشور در این استان اجرا می شود.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان ایلام، بیان کرد: 8 ایستگاه دوستدار کودک و 2 پست راهنمایی میهمانان نوروزی در نقطه ایثار شهرستان مهران و شرهانی دهلران نیز با حضور جوانان این جمعیت مستقر خواهند شد.


وی، توزیع بسته های فرهنگی، برپایی ایستگاه سلامت در قالب تست قندخون، فشارخون، توزیع داروی رایگان و اعزام به مراکز درمانی در صورت نیاز از جمله برنامه های اجرایی در قالب این طرح عنوان کرد.


علی اکبری، خاطرنشان کرد: امسال هچون سال های اخیر برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی به این استان با استقبال بی نظیر و چشمگیر جوانان و داوطلبان این جمعیت مواجه شده است.


پایان پیام/


 

کد خبر 349399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha