بانوان اصفهانی برای حمایت از مادران مظلوم بحرینی تجمع می کنند

مشاور استاندار و مدیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت:تجمع بزرگ بانوان اصفهانی در حمایت از مادران مظلوم بحرینی " 14 اردیبهشت" برگزار می شود.

مریم فاتحی زاده، مشاور استاندار و مدیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان به خبرنگار شبستان اصفهان گفت: با توجه به شکل گیری ستاد مردمی حمایت از بیداری اسلامی در استان اصفهان، تجمع بزرگ بانوان اصفهانی در حمایت از مادران مظلوم بحرینی، چهارشنبه "14 اردیبهشت" در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: بانوان انقلابی و بیدار شهر شهید پرور اصفهان با حضور در این تجمع بار دیگر حمایت خود را از مردم بحرین اعلام می کنند.
 
مدیر کل امور بانوان استانداری اصفهان از برگزاری دوره آموزشی تحکیم بنیاد خانواده بر اساس آموزه های دینی در قالب طرح رحمت در 350 پایگاه این استان خبر داد.
 
وی هدف از اجرای این طرح را تعمیق باورهای دینی، تحکم بنیان های خانواده، ترویج خانواده متعالی، پیشگیری از طلاق، افزایش صلح و آ گاهی بانوان در زمینه مسائل خانوادگی وزناشویی دانست و بیان کرد: این طرح از نیمه دوم فروردین سال جاری توسط 235مربی طی 6جلسه 90دقیقه ای در حال بر گزاری است.
 
پایان پیام/
کد خبر 34944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha