اندیشه تاسیس کمیته امداد، اندیشه الهی بود

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: اندیشه تاسیس کمیته امداد، توسط امام خمینی (ره) اندیشه ای الهی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، امروز(13 اسفند) در جمع کارکنان کمیته امداد استان لرستان گفت: اندیشه تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اندیشه الهی و برگرفته از آموزه های دینی است.


وی با بیان اینکه رسالت پیامبران الهی رسیدگی به محرومان و نیازمندان بوده است، افزود: ائمه معصومین(ع) و پیامبران الهی از آدم تا خاتم (ص) به محرومان کمک کرده و به امور آنها رسیدگی می کردند.


حجت الاسلام میرعمادی، با اشاره به اینکه کمیته امداد دومین کمیته پس از کمیته انقلاب بود که با تاکید امام خمینی (ره) راه اندازی شد، اظهار داشت: این نهاد یک نهاد الهی و مردمی است.


وی با بیان اینکه برای مسئولان فضیلتی بزرگ است که به محرومان کمک کنند، عنوان کرد: برای مردم نیز حق است که مسئولان کمکشان کنند.


حجت الاسلام میرعمادی، با اشاره به اینکه در قانون اساسی مسئله کمک به محرومان وظیفه حکومتی تعریف شده است، ادامه داد: کمیته امداد حضرت امام (ره) نهادی الهی و مردمی است.


اسلام بزرگترین مدافع محرومان است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه اسلام بزرگترین مدافع محرومان است، افزود: امروز سیاست اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب در راستای بروز عدالت اجتماعی و رفع فقر در جامعه است.


حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه از اهداف اقتصاد مقاومتی است


حجت الاسلام میرعمادی، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در جهت حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه است.


وی اضافه کرد: با تحقق اهداف سیاست اقتصاد مقاومتی، قشر آسیب پذیر جامعه دچار بحران نخواهد شد.


نماینده ولی فقیه در لرستان، اذعان داشت: برنامه ریزی اقتصادی مسئولان باید جهت رفع فقر در جامعه باشد.


پایان پیام/
 

کد خبر 349448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha