عامل شهادت شهید صادقی، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) به هلاکت رسید

خبرگزاری شبستان: روابط عمومی اداره کل اطلاعات کرمان اعلام کرد: در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)، شرور فراری محمدحسین سلطان احمدی، عامل شهادت شهید علیمراد صادقی به هلاکت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان با انتشار خبری که نسخه ای از آن به دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان ارسال شده است؛ اعلام کرد: با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، شرور فراری محمدحسین سلطان احمدی، عامل شهادت شهید والامقام علیمراد صادقی به هلاکت رسید.


این گزارش می افزاید: شرور معدم سلطان احمدی با راه اندزی باند مسلحانه، اقدام ضد امنیتی در حوزه شهرستان سیرجان انجام می داده که در آخرین اقدام، عامل راهبندان و سرقت مسلحانه محموله پول متعلق به بانک سپه و شرکت سنگ آهن گل گهر بوده است.


اعضای باند وی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر می گردند اما نامبرده با به شهادت رساندن شهید صادقی موفق به فرار می شود و تا زمان هلاکت با هویت جعلی به صورت مخفیانه فعالیت می کرد.


در پایان آمده است: شهید والامقام علیمرداد صادقی پس از پیروزی انقلاب تلاش های خستگی ناپذیری در راستای مبارزه با گروهک های ضد انقلاب و برقراری امنیت در منطقه داشته است.

 

پایان پیام/

کد خبر 349454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha