رونمایی از پوستر احکام نماز جماعات به ابتکار کانون های مساجد اردبیل

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، گفت: همزمان با مراسم بزرگداشت 18 اسفند از تابلو پوستر احکام و آداب نماز جماعات رونمایی خواهد شد.

نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، اظهار داشت: در حاشیه مراسم گرامیداشت 18 اسفند از تابلو پوستر احکام و آداب نماز جماعات با حضور مسئولین استانی و کشوری رونمایی خواهد شد.


وی، با بیان اینکه این طرح به ابتکار دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا شده، افزود: این طرح با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز استان و موسسه تبلیغاتی و اطلاع رسانی ایران زمین انجام خواهد شد.


سقاء، در خصوص اطلاعات فنی این پوستر، گفت: این پوستر در قطع 50 * 70 بر روی کاغذ گلاسه و سلفون موضعی چاپ شده است.


این مقام مسئول، با یادآوری این مطلب که در برخی از مومنین بویژه جوانان و نوجوانان مشاهده می شود که از مقدمات احکام و آداب نماز جماعت آگاهی های لازم را ندارند، اظهار کرد: بدین جهت کانون های مساجد بر آن شد در کنار استفاده از ظرفیت ائمه جماعات در مساجد بصورت بصری و تصویری مهمترین احکام و آداب نماز جماعت را به تصویر بگذارد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، با اشاره به این مطلب که از اهداف این طرح می توان به بالا بردن اطلاعات و آگاهی هر چه بیشتر آموزه های دینی اعضای مساجد، ترویج فرهنگ نماز بویژه در بین جوانان و نوجوانان و ترویج فرهنگ دینی به زبان هنر اشاره کرد و گفت: به حمد و لطف خداوند متعال در سال جاری پوستر آداب حضور مساجد را در سطح کشور توزیع کردیم که با استقبال خوبی از سوی دبیرخانه های سراسر کشور روبرو شد.


سقاء، در پایان سخنان خود فعالیت 1800 مسجد در سطح استان اردبیل را یادآور شد و افزود: مقرر شده است این پوستر جهت نصب در تمامی مساجد استان و تعدادی محدودی به دبیرخانه های سراسر کشور ارسال شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 349746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha