بهره مندی اعضای کانون های مساجد استان مرکزی از امکانات ورزشی

امکانات ورزشی اداره کل تربیت بدنی استان مرکزی طی تعاملی برای استفاده اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در اختیار اعضای مساجد این استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی، روز گذشته(10اردیبهشت) در نشست هماهنگی و تعامل جهت استفاده از امکانات ورزشی برای اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان گفت: ایجاد تفاهم و هماهنگی بین کانون های فرهنگی هنری مساجد و نهادهای اجرایی استان سبب بهره مندی هر چه بیشترجوانان و نوجوانان عضو کانون ها از امکانات موجود درزمینه های مختلف می شود.


ابوالقاسم نصراللهی با بیان اینکه دغدغه اصلی مسئولان و نظام، گرایش جوانان به ارزش های اسلامی است، افزود: همه ظرفیت ها باید برای ترویج فرهنگ اسلامی به کار گرفته شوند که ورزش از آن جمله است.


در ادامه این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: سال گذشته 15 هزار نفر از جوانان و نوجوانان عضو کانون های مساجد از برنامه های طرح اوقات فراغت مساجد در رشته های متنوع بهره مند شدند.

 

مصطفی مشایخی افزود: باید کلاس های اوقات فراغت را به سمتی بکشیم که از حالت خشک و بی روحی خارج شود که با استفاده از ورزش می توان این فضا را ایجاد کرد.


در ادامه این جلسه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی گفت: این دبیرخانه قصد دارد سالن های ورزشی در مناطق مختلف شهر اراک و شهرستان های تابعه استان را شناسایی کند تا با مساعدت اداره کل تربیت بدنی به صورت آسان و با شرایط مناسب تری در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار گیرد.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری افزود: استکبار با توطئه های شوم خود قصد به انحراف کشاندن جوانان و دور کردن آنان از اصول و تعالیم دینی را دارد که در این راستا حضور جوانان در مسجد و پرداختن به تفریحات سالم مانع از تحقق دسیسه های دشمن می شود.


لازم به ذکر است، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کانون ها با همکاری تربیت بدنی، تجهیز کانون ها با اقلام ورزشی، استفاده از پارک امیرکبیر برای برگزاری جنگ آدینه در تابستان، همراهی همه دستگاه ها برای ترویج ورزش و تفریحات سالم از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 34997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha