اجرای طرح آرامش بهاری در 51 امامزاده و بقعه متبرکه استان یزد

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد، از اجرای طرح آرامش بهاری در سطح 51 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

حجت الاسلام محمود میرجلیلی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان یزد، با اشاره به فرا رسیدن سال نو از اجرای طرح آرامش بهاری در این استان خبر داد و به خبرنگار شبستان در یزد، گفت: این طرح در سطح 51 امامزاده و بقعه متبرکه استان از 29 اسفند تا 15 فروردین سال 93 برگزار می شود. 

 

وی با بیان اینکه طرح آرمش بهاری هر سال در آستانه سال جدید برگزار می شود، افزود: طرح آرامش بهاری با هدف ارائه خدمات مناسب به مسافران نورورزی و در قالب اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم تحویل سال نو، برپایی سفره هفت سین با محوریت امام زمان(عج)، ذکر ادعیه و مناجات، سخنرانی، جلسات پرسش و پاسخ، برپایی نماز جماعت، بیان احکام، جلسات مشاوره در مسائل مختلف، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و اسکان موقت مسافران از مهمتری برنامه های این طرح است.

 

میرجلیلی، با اشاره به تقارن شروع سال جدید و ایام فاطمیه از برگزاری ویژه برنامه هایی جهت بزرگداشت این ایام خبر داد و اضافه کرد: برپایی خیمه های معرفت، برگزاری مجلاس سوگواری آن حضرت، برپایی نمایشگاه حجمی حریم حورا و... از برنامه های ویژه این ایام است.

 

وی در تبیین طرح حجمی حریم حوراء، اظهار داشت: این طرح روایت کننده زندگی حضرت زهراس) از ولات تا شهادت است که در جوار امامزاده سید جعفرمحمد(ع) از 22 اسفند میزبان علاقه مندان به آن حضرت می باشد.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه یزد، عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ حریم حورا با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه یزد در فضایی به مساحت یک هزار متر مربع در حال احداث می باشد.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 349992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha