کانون تخصصی چهره به چهره 5 سال متوالی رتبه برتر کشوری را به دست آورد

خبرگزاری شبستان: کانون تخصصی چهره به چهره از سال 88 تا 92 به مدت 5 سال متوالی به عنوان کانون تخصصی برتر کشوری معرفی شد.

اصغر لنگری، مدیرکانون فرهنگی و هنری علامه امینی(ره) مسجد قدس شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار شبستان در بجنورد به تشریح فعالیت های کانون پرداخت و با بیان اینکه این کانون در اسفند سال 86 شروع به فعالیت کرد، اعضای آن را 300 خواهر و برادر اعلام کرد.

 وی با اشاره به فعالیت کتابخانه این کانون با 2هزار جلد کتاب در حوزه های مختلف، از استقبال خوب جوانان و نوجوانان منطقه کوی صادقیه بجنورد از کتابخانه کانون خبر داد.

لنگری، برگزاری برنامه جشن زیر سایه خورشید به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در سه سال متوالی را از دیگر فعالیت ها نام برد و گفت: این برنامه فرهنگی، مذهبی با حضور خادمان حرم رضوی و به همت اعضای کانون برگزار شد.

مدیرکانون فرهنگی و هنری علامه امینی(ره) مسجد قدس شهرستان بجنورد اظهار داشت: طرح تلاوت نور نیز یکی از برنامه هایی است که از چهار سال گذشته با قرائت هر شب یک صفحه از قرآن کریم به همراه تفسیر ترجمه و آیات قرآن اجرا می شود.

وی به اجرای طرح "مسجد محله ما" اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح دانش آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی درس "مسجد محله ما" که در کتاب فارسی آنان گنجانده شده را آموزش می بینند.

لنگری با بیان اینکه این کانون به عنوان کانون تخصصی چهره به چهره نیز فعالیت دارد، از کسب رتبه برتر کشوری به مدت پنج سال متوالی خبر داد.

مدیرکانون فرهنگی و هنری علامه امینی(ره) مسجد قدس شهرستان بجنورد، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های مختلف را از دیگر برنامه های اجرایی این کانون معرفی کرد.

 پایان پیام/
 

کد خبر 350074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha