رسانه ها نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف کمیته امداد دارند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بر نقش تاثیرگذار صدا و سیما و رسانه های استان در پیشبرد اهداف و برنامه های کمیته امداد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بهرام ولیزاده در دیدار نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد با مدیرکل صدای و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه امداد در سال 57 به عنوان دومین نهاد انقلابی فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: در عصر حاضر نیز این نهاد با رهبری مقام معظم رهبری با قوت و پویایی فعالیت خود را در خدمت رسانی انجام می دهد.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه وجه مشترک کمیته امداد و صدا و سیما را فعالیت زیر نظر مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: صدا و سیما نقش تاثیرگذاری در بحث مشارکت و همراهی بیشتر مردم در طرح های اجرایی امداد دارد.
 

این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت 11 هزار طرح اشتغال و تربیت 36 نخبه از یکهزار و 100 دانشجوی تحت حمایت این نهاد ابراز امیدواری کرد: همانطوری که سازمان‌ها، مردم، خیرین، نیکوکاران و دستگاه‌ها در برنامه های امداد همکاری و مساعدت لازم را دارد، امدادگران نیز بتوانند، در حد اعلا به وظیفه خود عمل کنند.
 

ولیزاده در ادامه با اشاره به گام های موثر برداشته شده در زمینه خودکفایی و توانمندی جامعه هدف توسط امداد بیان کرد: امداد آینه تمام نمای جمهوری اسلامی است و با وضعیت کنونی موجود که دشمن مددجویان امداد را مورد هدف قرار داده است، با عنایات رهبری این فتنه ها ناکام مانده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: در سال 92 برای ایجاد 5 هزار فرصت شغلی، خانواده‌های واجد شرایط از آموزش های لازم بهره مند شده و پرونده آنها به بانک ارسال شده است.
 

این مسئول ادامه داد: پرونده های ارسالی به بانک بر اساس شرایط شبکه بانکی پشتیبانی نشده و برخلاف سال های قبل که استان در ارائه تسهیلات اشتغال و اشتغالزایی برای مددجویان جزو استان‌های برتر بود، نتوانسته است، موفقیت مورد نظر را در این خصوص کسب کند.
 

وی با بیان اینکه شرایط مذکور مبنی بر نبود عملکرد اشتغالزایی کمیته امداد نیست، خاطرنشان ساخت: امسال از یک هزار و 600 سهیمه تعیین شده برای امداد 2 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.
 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود حضور فعال مردم خیر و پایتخت شور و شعور حسینی در طرح های اجرایی کمیته امداد را افتخاری برای این نهاد عنوان کرد و اذعان داشت: این امر در حالی اتفاق افتاده است که دشمنان با تحریم و تورم از طرفی در تلاش برای چالش کشیدن قشر مددجو به طرق مختلف و حضور کمرنگ خیرین در طرح های مشارکتی این نهاد هستند.
 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، رایزنی های انجام شده با نمایندگان، بیان موفقیت های کسب شده توسط کمیته امداد در بخش های مختلف از جمله بحث تکریم ارباب رجوع از دیگر مباحثی بود که مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در دیدار مطرح کرد.
 

ولیزاده در پایان سخنان خود با تقدیر از همکاری درخور توجه صدا و سیما با این نهاد خواستار همکاری بیش از پیش این سازمان در اجرای برنامه های مختلف شد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 350102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha