فعالان فرهنگی و قرآنی کانون پرتو وحدت در جشن نیکوکاری حضور می یابند

خبرگزاری شبستان: فعالان فرهنگی و قرآنی کانون پرتو وحدت شهرستان جویبار و کانون تخصصی قرآن مازندران در آستانه بیست و یکمین سالروز تاسیس کانون های مساجد در جشن نیکوکاری حضور می یابند.

عبدالصمد توکلی، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری پرتو وحدت شهرستان جویبار و مدیر کانون تخصصی قرآن مازندران امروز(15اسفند) در گفتگو با خبرنگار شبستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن بیست و یکمین سالروز تشکیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد، اظهار داشت: فعالان فرهنگی و قرآنی این کانون در آستانه 18اسفند به جهت معرفی کانون های فرهنگی و هنری و ارائه گزارش عملکرد در جشن نیکوکاری حضور می یابند.


وی تمرین نیکوکاری و کریم بودن را از مهمترین هدف این کانون جهت حضور نوجوانان و جوانان فعال مسجدی در جشن نیکوکاری اعلام کرد و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش به سزایی در ترویج بیش از پیش این کار حسنه در جامعه خواهند داشت.


توکلی پیوند عمیق نوجوانان و جوانان با آموزه‌های دینی و اعتقادی را ضروری دانست و تاکید کرد: کانون های مساجد در فعالیت های فرهنگی و هنری باید آینده‌سازان فردای ایران اسلامی در جهت کمک به همنوعان ترغیب نمایند.


وی با بیان اینکه احسان و کمک به هم نوع در آیات و روایات متعددی آمده است، گفت: باید فرهنگ احسان و نیکوکاری بیش از پیش در بین اقشار مختلف جامعه گسترش یابد.


پایان پیام/

کد خبر 350110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha