افزایش دو  برابری کمک های مردمی در علی آباد کتول

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان علی آباد کتول گفت: جشنواره نیکوکاری امسال در علی آباد کتول با اسقرار 10 پایگاه ثابت و 20 اکیپ سیار در سطح شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسین افرا، رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان علی آباد کتول، در مراسم متمرکز جشن نیکوکاری در میدان ولایت این شهرستان گفت: برنامه جشنواره نیکوکاری در سطح شهرستان علی آباد کتول، در سطح تمامی مدارس شهرستان برگزار شد و پنجشنبه (15 اسفند) نیز با 10 پایگاه ثابت و 20 اکیپ سیار در سطح شهرستان برگزار شد.


وی افزود: در اجرای این جشنواره نیکو و ارزشمند، امروز (16 اسفند) نیز یک اکیپ ثابت در مصلی نماز جمعه این شهرستان مستقر شد.


افرا اذاعان داشت: عزیزان نمازگزار شهرستان، پس از انجام فریضه نماز جمعه، با شرکت در این امر خیرخواهانه و انسان دوستانه، ثواب نماز جمعه را کامل تر می کنند.


رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان علی آباد کتول، با تقدیر از مردم خداجوی شهرستان علی آباد کتول، یاد آور شد: در مراسم جشن نیکوکاری سال گذشته مبلغ 600 میلیون ریال جهت رسیدگی به افراد نیاز مند جمع آوری شد.


وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به استقبال بسیار خوب مردم شهرستان علی آباد کتول و میزان کمک هایی که تا کنون جمع آوری شده است روند بسیار روبه رشدی را شاهد هستیم که می توان گفت میزان کمک های مردمی در سطح شهرستان نسبت به سال گذشته رشد دوبرابری داشته است.


افرا در ادامه از مردم خیر و با همت شهرستان علی آباد کتول خواست؛ تا با شرکت در این امر پرخیر و ثواب با دستگیری از محرومان و اقشار آسیب پذیر جامعه، شادابی و سرزندگی را با تازه شدن طبیعت و سال نو به خانواده های این عزیزان هدیه ببخشند.


پایان پیام/

کد خبر 350405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha