توزیع 45 هزار نهال رایگان در علی آباد کتول

خبرگزاری شبستان: همزمان با روز درختکاری، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان علی آبادکتول، همرا با فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان ادارات اقدام به توزیع و کشت 5 هزار نهال در سطح شهرستان کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام سید مهدی موسوی، امام جمعه شهرستان علی آباد کتول روز گذشته (15 اسفند) در مراسم کاشت نهال در جاده برفتان، گفت: درخت یکی از نعمت های بسیار ارزشمند خدای متعال است که فواید بسیار زیادی را برای بشر و طبیعت دارد.


وی افزود: یکی از فواید مهم درخت علاوه بر زیبایی و فضای سبزی که ایجاد می کند، رزاقیت آن است که خداوند متعال به واسطه آن، هم میوه را رزق و روزی انسان قرار داده و هم محیط پاک و فضایی سالم را عطا کرده است.


حجت الاسلام موسوی با برشمردن فواید درختکاری، تاکید کرد: با توجه به ارزش و منفعت بالایی که درخت برای زندگی بشر دارد بهتر است علاوه بر حراست و نگهداری از درختان محیط زندگی همواره به کاشت درخت اهتمام داشته باشیم.


محمدرضا مزرعه، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان علی آباد کتول نیز اظهار داشت: اداره منابع طبیعی شهرستان علی آباد کتول، به مناسبت روز درختکاری، در این اقدام تعداد 5 هزار نهال از گونه های مختلفی از جمله درختان سوزنی برگ، صنوبر، چنار و نارنج را توزیع و کشت خواهد کرد.


وی افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی، این اداره تعداد 45 هزار نهال از چند گونه متفاوت را بصورت رایگان در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان توزیع کرده است.


مزرعه خاطر نشان کرد: درختکاری یکی از اقدامات بسیار زیبای بشر است که در جهت زیبایی طبیعت و پاک سازی محیط زیست انجام می دهد.


پایان پیام/

کد خبر 350410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha