پیروی از ولایت فقیه اصلی ترین وظیفه جوانان است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، پیروی از ولایت فقیه را اصلی ترین وظیفه جوانان ذکر کرد و گفت: جوانان کشور از اول انقلاب تا کنون با تبعیت از ولایت فقیه توانسته اند در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، سرهنگ محمد اسماعیلی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، روز گذشته (10 اردیبهشت) در مراسم یادواره شهدا که از سوی دانشگاه پیام نور زنجان برگزار شد، گفت: جوانان مسلمان ایران در طول 32 سال بعد از انقلاب اسلامی با نثار جان خود ثابت کردند که می توان در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد.

 

وی با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای عربی، افزود: مقاومت و ایستادگی مردم ایران بعد از 32 سال، انگیزه و عامل بیداری اسلامی برخی از کشورهای مسلمان منطقه شده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به دوران حکومت حضرت علی (ع)، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بعد از 1400 سال حکومت حضرت علی (ع) اولین حکومت اسلامی شکل گرفته در جهان است که ترس استکبار جهانی نیز به خاطر تشکیل حکومت اسلامی است.

 

وی ادامه داد: خون شهدا، ایستادگی مردم و عنایات الهی برخی از عوامل رسیدن جمهوری اسلامی ایران به قله اوج و اقتدار است.

 

اسماعیلی با بیان عملکرد شورای امنیت، ابراز داشت: با بررسی کارنامه شورای امنیت از اول تشکیل تا کنون، به این نتیجه می رسیم که در دنیا هر جنایتی صورت گرفته اعضای این شورا در آن دست داشته اند.

 

وی با اشاره به اندیشه های شهید مطهری، بیان داشت: شهید مطهری حدود 30 سال قبل به بیداری اسلامی منطقه اشاره کرده که تهدیدی برای کشورهای ابر قدرت جهان است.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان، یادآور شد: مردم ایران برای اولین با ر بعد از 1400 سال، به جهانیان ثابت کردند که در راه اسلام و آرمان های آن حاضرند جان و مال خود را فدا کنند.

 

وی خاطر تأکید کرد: امروز جوانان وظیفه دارند با افزایش سطح بصیرت و آگاهی خود توطئه های دشمنان را خنثی کنند تا آرمان ها و ارزش های اسلامی پا برجا بماند.

 

پایان پیام/

کد خبر 35046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha