ولایت فقیه عامل اقتدار و بالندگی نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران، ولایت فقیه را عامل اقتدار و بالندگی نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: همه باید حول محور ولی فقیه حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، شب گذشته (10 اردیبهشت) در جمع کارکنان سپاه کربلای استان در حسینیه عاشقان ساری، وحدت و همدلی را عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: همه باید حول محور ولی فقیه حرکت کنند.

 

وی تبعیت محض از ولایت و رهبری را تنها راه سعادت و رستگاری دانست و بیان کرد: همه ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که براساس ولایت فقیه پایه گذاری شده باید زیر پرچم ولایت و رهبری گام برداریم.

 

آیت الله طبرسی، ولایت فقیه عامل اقتدار و بالندگی نظام اسلامی عنوان کرد و با بیان اینکه تا زمانی که ولی فقیه حافظ این نظام هستند، هیچ‌گونه نگرانی نخواهیم داشت چون ولی فقیه زمان کشتی انقلاب را همیشه به ساحل امن و آرامش هدایت می‌کنند.

 

امام جمعه ساری همچنین به ولایت‌مداری پاسداران انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر اشاره کرد و با بیان اینکه نیروهای سپاه پاسداران همیشه به نظام، انقلاب و رهبری وفادار بوده و هستند، تصریح کرد: برادران سپاهی حفاظت از ارزش های انقلاب، امام و رهبری را وظیفه اصلی خود می دانند و هیچ گاه اجازه سوء استفاده به دشمن را نداده اند.

 

وی با اعلام اینکه سپاهیان با هدیه خون خود به نظام اسلامی ایران آری گفتند، تاکید کرد: سپاهیان در همه بحران‌های انقلاب ارادت خود را به مردم ایران اسلامی نشان دادند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین به اسلام خواهی در بحرین اشاره کرد و گفت: امروز موج بیداری اسلامی در منطقه به ویژه بحرین در حال رشد است و مردم مسلمان بحرین خواستار برچیده شدن رژیم ستم شاهی و تثبیت یک حکومت اسلامی در این کشور هستند.

 

وی اظهار کرد: موج اسلام خواهی در کشورهای لیبی، یمن، اردن، مصر و تونس نیز از نعمات انقلاب اسلامی است که در جهان نیز فراگیر شده است.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود با گرامی داشت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مطهری، از وی به عنوان شخصیتی جامع‌شناس، زمان‌شناس و ولایت‌مدار یاد کرد و گفت: آن روحانی والا مقام همواره در خط ولایت و رهبری بود و هیچ‌گاه از مواضع خود در این خصوص عقب‌نشینی نکرد.

 

وی با بیان اینکه استاد شهید مطهری خود را مطیع محض ولایت می‌دانست، خاطرنشان کرد: وی در راستای عمل به فرامین ولایت فقیه هیچ‌گونه انحرافی نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان کرد: هر چند استاد شهید مطهری در میان ما نیست اما امروزه فکر و اندیشه و دست نوشته های این بزرگوار در مراکز علمی، آموزشی، فرهنگی و دینی مورد استفاده بهینه قرار می گیرد.

 

پایان پیام/

کد خبر 35058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha