اشتغال مددجویان دغدغه اصلی نمایندگان مجلس است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم زنجان و طارم و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بحث اشتغال مددجویان از دغدغه های اصلی نمایندگان مجلس است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن علیمردانی در نشست با نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد اظهار داشت: مشاهده موفقیت نخبگان و کارآفرینان روحیه مضاعفی رادر مسئولان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به این گروه ایجاد می‌کند.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه با تشریح فعالیت‌های این کمیسیون در مجلس اظهار داشت: یکی از دغدغه های نمایندگان در این کمیسیون اشتغال مددجویان تحت پوشش دستگاه های حمایتی همچون کمیته امداد و بهزیستی است.

 

این مسئول با اظهار به این موضوع که فعالیت‌های نمایندگان مجلس در حمایت از مددجویان دستگاه‌های حمایتی بدون منت انجام می‌پذیرد، گفت: این اقدامات در راستای فراهم سازی شرایط لازم برای شکوفا سازی استعدادهای مددجویان صورت می گیرد.

 

علیمردانی با یادآوری برگزاری جلسات مشترک کمیسیون اجتماعی مجلس با حضور سرپرست کمیته امداد کشور و اقدامات انجام شده پس از برگزاری این جلسات نظر خود را نسبت به سیاست گذاری کمیته امداد در کشور علمی تر و راهبردی تر از سایر دستگاه‌ها اعلام کرد.

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی که در محور دوم سخنان خود به بخش اشتغال مددجویان و اقدامات انجام شده در مجلس در این زمینه اشاره و تصریح کرد: در این زمینه فعالیت کمیته امداد در بحث اشتغال مطلوب بوده و نمایندگان مجلس نیز بر این امر نظر مساعد دارند.

 

این مسئول با تقدیر از اقدامات مسئولان کمیته امداد به علت خدمات ارائه شده یادآور شد: به این حد از توانمندسازی قانع نبوده و از ظرفیت نخبگان و کارآفرینان برتر در زمینه توانمند سازی سایر گروه های هدف استفاده کنند.

 

علیمردانی در خطاب به مدیران عامل بانک‌ها، خواستار همکاری بیشتر آنها با امداد و تسریع در زمینه ارائه تسهیلات به مددجویان این نهاد شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از سیستم کشور در زمینه اینکه منابع مالی به سمت تولید پیش نرفته است، تشریح کرد: درست است که در برخی از موارد اقداماتی انجام شده و زحمات بسیاری در راستای حمایت از تولید صورت گرفته اما این کافی نیست و باید خدمات راهبردی‌تر از گذشته ارائه شود.

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، این مسئول با اذعان به اینکه مدیران عامل بانک ها از اختیار لازم برای ارائه تسهیلات برخوردار هستند، افزود: اولویت ارائه تسهیلات را در بخش کارآفرینی و تولید قرار دهند.

 

وی در پایان سخنان خود به استعدادها و ظرفیت‌های بسیار کشور اشاره و تاکید کرد: اگر درست کار کنیم در کشور کسی بیکار و فقیر نخواهد بود.


پایان/

 

کد خبر 350882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha