کانون های فرهنگی مساجد پاسدار صیانت از مردمی کردن مساجد هستند

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد پاسدار صیانت از مردمی کردن مساجد هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا سلیمانی مشاور وزیر فرهنگ و دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور، شب گذشته ( 17 اسفند) در همایش بیست و یکمین سالگرد تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور در باغ خاتم زاهدان اظهار داشت: کانونهای فرهنگی و هنری به فعالیت های مساجد شتاب قابل توجهی داده است.
 

وی با بیان اینکه تعداد کانونهای فرهنگی و مساجد کشور از مرز 17 هزار 400 عبور کرده و به 20 هزار افزایش یافته است، افزود: الویت اول ستاد عالی در سال جدید توسعه کمی و کیفی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور می باشد.
 

دبیر ستاد عالی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور تصریح کرد: حفظ و صیانت نسل جوان و نوجوانان در مقابل فضای مسموم دشمنان الویت دوم ستاد عالی به شمار می رود.
 

حجت الاسلام سلیمانی گفت: اخیراً استکبار جهانی تحلیلی در مورد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کرده بود. در این تحلیل کانون های فرهنگی و هنری مساجد را دیواری مستحکم در برای هجمه ها فرهنگی آنان یاد کرده بود. دشمن از وجود کانون های فرهنگی احساس وحشت نموده و این جایگاه ویژه ما را در جامعه احساس کرده است.
 

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کانونهای فرهنگی و هنری مساجد در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: کلام رهبری در خصوص کانون های فرهنگی سند افتخار آفرین و حرکت رو به جلو بود.
 

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اکنون وظیفه داریم نگاه خودمان را به گذشته تغییر دهیم و عملکرد خود را بازبینی کنیم.
 

سلیمانی گفت: 90 درصد فعالیت های مساجد بر دوش مردم است. مساجد تنها پایگاهی است که در برابر تحریمها خم به ابر نیاورد و همچون کوه در برابر تهدیدها استوار است.
 

گفتنی است؛ در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور را قرائت کرد.
 

در پایان این مراسم جمعی از اعضای کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.
 

پایان پیام/

کد خبر 350947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha