کانون های فرهنگی و هنری پیوند نسل جوان با مساجد را مستحکم می کنند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و دینی پیوند نسل جوان را با مساجد مستحکم می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،علی گهرسودی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(18 اسفند) در مراسم گرامیداشت 18 اسفند، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری پل ارتباطی جوانان با مساجد هستند.


وی، با بیان اینکه مساجد همواره مرکز ثقل فعالیت های مردم در کشور بوده است،افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد در موضوعات آموزشی و تحکیم باورهای دینی و اعتقادی جوانان، فعالیت بسیار مناسبی دارند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: تاسیس کانون های فرهنگی و هنری تاثیر به سزایی در ارتقای جایگاه فرهنگی و ترویجی مسجد در بین نسل جوان و پیوند آنان با این پایگاه های مهم دین اسلام داشته است.


گهرسودی، تصریح کرد: کانون های مساجد در مقابله با جنگ نرم دشمنان و تربیت چهره‌های فرهنگی نقش مهمی دارند و باید به بهترین شکل ممکن از این پایگاه‌های مقدس بهره گرفت.


وی، یادآور شد: امروز شاهد یک جهش و گسترش این کانون های در سطح کشور هستیم تا جایی که در آستانه بیست و یکمین سالگرد تاسیس ستاد عالی کانون های مساجد، حدود 17 هزار کانون فرهنگی و هنری در کشور تشکیل شده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: امروز دشمنان اسلام و انقلاب در قالب جنگ نرم، فتنه ها و نقشه های بسیار پیچیده ای را آغاز کرده و می خواهند افکار و اندیشه جوانان اسلامی را برای بهره برداری خود تغییر دهند.


گهرسودی، در پایان خاطرنشان کرد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید امروز قدر حضور خود در مساجد را دانسته و از این نعمت الهی برای بارور کردن استعدادهای فرهنگی و دینی خود کمال استفاده را ببرند.


گفتنی است، پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس ستاد عالی هماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی و هنری مساجد توسط گهرسودی مدیرکل قرائت شد.


شایان ذکر است، در این مراسم بیش از 300 نفر از مسئولان، رابطان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد سراسر استان ایلام حضور داشتند.


این آیین در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر ایلام برگزار شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 351077

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha