مرکز نیکوکاری امام حسین (ع) در تفرش افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از افتتاح مرکز نیکوکاری امام حسین(ع) شهرستان تفرش همزمان با هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی در جشن نیکوکاری گفت: مردم سرزمین آفتاب امسال نیز همچون سال های گذشته کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان تحت حمایت این نهاد پرداخت کردند.


وی با اشاره به اینکه این مراکز نیکوکاری به عنوان واسط خیرین و نیازمندان و تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت می کنند، ادامه داد: مرکز نیکوکاری امام حسین(ع) در نقاط پرجمعیت مانند دانشگاه ها و مراکز اقتصادی شکل گرفته و نماینده ای از کمیته امداد در این مراکز حضور داشته و همچنین هیات امنایی از معتمدین کار مدیریت این مراکز را عهده دار هستند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه تا کنون بالغ بر 20 مرکز در این حوزه فعال شده اند، اظهار کرد: این مراکز دارای مجور رسمی از امداد بوده و تا پایان سال آتی تعداد آنها به 36 مرکز افزایش می یابد.


وی از جمع آوری 800 میلیون تومان به همت این مراکز اشاره کرد و گفت: طی 7 ماه شروع به کار این مراکز 800 میلیون تومان توسط آنها درآمد حاصل شده که تماما صرف نیازمندان همان محله شده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ادامه داد: مردم سخاوتمند و نوع دوست استان امسال نیز همچون سال های گذشته در پایگاه های امداد حاضر شده و کمک های قابل توجهی به پایگاه های مستقر در سطح استان پرداخت کردند.

 

این مقام مسئول ضمن ارایه گزارشی از پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی از استقرار یک هزار و 40 پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: امسال جشن نیکوکاری با شعار توانمند سازی خانواده ها با حضور پرشور نیکوکاران سراسر استان برگزار شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 351078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha