نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به مناسبت 18 اسفند در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه تعداد150 تابلو از فعالیت های دبیرخانه کانون های مساجد استان در طول سال 92 در معرض دید قرار داده شده است.


وی، با بیان اینکه در این نمایشگاه 70 تابلوی نقاشی نیز از آثار نونهالان عضو خانه های نور با عنوان مسجد خانه خدا نمایش داده شده است، افزود: معرفی برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان به جامعه و آشنایی بیشتر و بهتر مسئولان و اقشار مختلف مردم به ویزه جوانان و نوجوانان را با این کانون ها از اهم اهداف این نمایشگاه عنوان کرد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: این نمایشگاه به مدت 1 هفته از 18 اسفند سال 92 در محل نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد پذیرای علاقه مندان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای بازدید خواهد بود.


چراغی پور، در پایان خاطرنشان کرد: به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس تاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد 20 عنوان برنامه در استان برگزار می شود.


گفتنی است، برگزاری این نمایشگاه با استقبال گسترده اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام روبرو شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 351092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha