جمع آوری بیش از 9 میلیارد ریال در جشنواره نیکوکاری

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: مردم خیر و نوع دوست استان تاکنون در جشنواره نیکوکاری بیش از 9 میلیارد و 22 میلیون ریال به این نهاد اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سیدجواد رضوی به رشد 67 درصدی کمک ها نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: از این میزان یک میلیارد و 400 میلیون ریال نقدی، 7 میلیارد و 240 میلیون ریال غیرنقدی و 382 میلیون ریال به عنوان تعهد تاکنون ثبت شده است.


وی همچنین از همکاری بی شائبه ائمه جمعه و جماعات، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مقامات اجرائی استان، صدا و سیما، آموزش و پرورش، بسیج، سازمان دانش آموزی، فرمانداران، بخشداران، اصناف و شوراهای اسلامی و اصحاب رسانه، در برگزاری جشن نیکوکاری قدردانی کرد.


رضوی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته شده، تمامی کمک های مردمی جمع آوری شده با اولویت مناطق محروم، تا قبل از پایان سال به دست محرومین و نیازمندان واقعی خواهد رسید.


به گزارش روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، وی یادآور شد: این کمک ها در 1237 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد، مساجد، مدارس و با حضور یکهزار و 670 نیروی امدادی و سایر دستگاههای عضو جمع آوری شده است.


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تاکنون شهرستانهای بیرجند، طبس و قاین، رتبه های اول تا سوم را از جهت جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی به خود اختصاص داده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 351099

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha