فعالیت 200 واحد خدمات مسافرتی و اماکن اقامتی در گلستان

خبرگزاری شبستان: دبیر ستادهماهنگی خدمات سفرهای گلستان با اشاره به فعالیت 200واحد خدمات مسافرتی، گفت: این واحدها شامل دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران بین راهی و هتل، میهمانپذیر و پانسیون و خانه استیجاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قربان عباسی، دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای استان گلستان از اجرای 27 بازدید نظارتی از واحدهای تحت پوشش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان در راستای خدمت رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران خبر داد و گفت: پیرو این بازدیدهای نظارتی از واحدهای تحت پوشش، 6مورد تذکرداده شده است.


وی اظهار داشت: این بازدیدهای نظارتی از اماکن اقامتی، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدماتی مسافرتی و مراکز اقامت موقت(کمپ ها، مهمانسرا، منازل استیجاری) انجام شده است.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، با اشاره به ارزشمندی حقوق مصرف کننده برای جامعه، افزود: تلاش این ستاد رعایت حقوق مصرف کننده و جوامع تحت پوشش آن است و امیدواریم در جلب نظر مسافران نوروزی در گلستان موفق باشیم.


به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان، وی یادآور شد: حدود 200 واحد تحت پوشش این اداره کل فعالیت دارند که شامل 60 واحد دفاتر خدمات مسافرتی، 58 مورد رستوران بین راهی و 20 مورد هتل، 12 میهمانپذیر، 14پانسیون و30 مورد خانه استیجاری است.


عباسی خاطرنشان کرد: تا پایان سال از تمامی واحدهای تحت پوشش بازدید می شود.


پایان پیام/

کد خبر 351297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha