مساجد و نمازخانه های میان راهی معرفی می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مرکز رادیویی استان مساجد و نمازخانه های میان راهی برای زائران و مسافران نوروزی معرفی می شود.

جت الاسلام امرالله سبحانی نیا، رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی به خبرنگار شبستان در مشهد، اظهار داشت: معرفی مساجد و نمازخانه های میان راهی با هدف ترویج فرهنگ نماز انجام می شود.


وی خاطرنشان کرد: هرساله در آستانه نوروز و در زمان پیک ورود زائر به مشهد ازمساجد و نمازخانه های بین راهی به منظور بررسی امکانات موجود مساجد بازدید به عمل می آید.


رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی بیان داشت: امکانات مساجد و نمازخانه های میان راهی باید به گونه ای باشد که در شان زائران بارگاه نور حضرت ثامن الحجج(ع) باشد.


جت الاسلام سبحانی نیا به برپایی خیمه های نماز در اماکن عمومی با همکاری جمعیت هلال احمر اشاره کرد و افزود: همچنین با همکاری شهرداری در کمپ های زائر نیز چادرهایی به عنوان نمازخانه بصورت موقت درایام نوروز و زمان پیک حضور زائر برپا خواهد شد.


وی بر زیباسازی نمازخانه های و حضور امام جماعت در ایام عید نوروز تاکید کرد و افزود: ایام نوروز فرصتی است که بتوانیم فرزندانمان را فرهنگ دینی و اقامه نماز جماعت آشنا سازیم.


حجت الاسلام سبحانی نیا خطاب به زائران رضوی گفت: زائران رضوی از فرصت حضور در مشهد الرضا(ع) برای نیایش درجوار بارگاه منور رضوی نهایت استفاده را داشته باشند وفرصت اقامه نماز جماعت در حرم رضوی را ازدست ندهند.
 

پایان پیام/

کد خبر 351367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha