65 نفر از فعالان کانون های مساجد استان گلستان تجلیل می شوند

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، امشب (19 اسفند) در مسجد جامع گلشن گرگان خبر داد.

مهدی بیکی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: مراسم تجلیل از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، امشب (19 اسفند) با حضور معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان و سایر مسئولان استان در مسجد جامع گلشن گرگان برگزار می شود.


وی افزود: در این مراسم از 65 نفر از مدیران، رابطان فرهنگی، کتابداران و ائمه جماعت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان تجلیل می شود.


بیکی با اشاره به مهمانان این مراسم، تصریح کرد: برای شرکت در این مراسم از استاندار گلستان به همراه معاونان، مدیران فرهنگی استان، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان دعوت شده است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گلستان خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاه دستاوردهای کانون فرهنگی و هنری مسجد گلشن گرگان نیز برپا می شود.


پایان پیام/
 

 

 

کد خبر 351371

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha