آغاز طرح راهداری نوروزی در گیلان/آمادگی 72 گشت راهداری درایام نوروز

خبرگزاری شبستان: مدیر راهداری گیلان با بیان اینکه برای رفاه حال مسافران نوروزی اکیپ‌های راهداری گیلان به صورت ثابت و سیار آماده سرویس دهی به مسافران هستند، گفت: 72 گشت راهداری در ایام نوروز در استان فعال هستند.

محمود ایرانپرست، مدیر راهداری گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی امسال برای رفاه هر چه بیشتر مسافران نوروزی 40 اکیپ راهداری به صورت سیار و ثابت با استقرار در محورهای ارتباطی و محل‌های گردشگر پذیر، آماده سرویس دهی به مسافران نوروزی هستند.


وی با بیان اینکه در ایام نوروز 72 گشت راهداری فعال است، افزود: این اداره کل نیز با آماده کردن و تجهیز راهدارخانه‎های بین راهی جهت اسکان موقت میهمانان آماده پذیرایی از گردشگران هستند.


ایرانپرست به برخی از فعالیت‌های راهداری برای آماده شدن و استقبال از مسافران اشاره کرد و گفت: خط کشی 500 کیلومتر از محورهای ارتباطی، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب علائم راهنمایی و رانندگی در نقاط مورد نیاز، پاکسازی و خاکروبی رفوژ راه‌ها، مرمت گاردریل‌های آسیب دیده حاشیه راه‌ها، نصب تابلو و علائم و شستشوی آنها، بازسازی و سرویس چراغ‌های چشمک زن و روشنایی معابر ، سرویس تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی و...... از جمله مهمترین فعالیت‌های راهداری برای آغاز سال جدید در استان است.

 

مدیر راهداری گیلان تصریح کرد: ایمن سازی، کاهش تلفات رانندگی و افزایش سطح خدمات و سرویس دهی به مسافران از مهمترین برنامه‌ها و مسائلی است که در طرح نوروزی مورد توجه این اداره کل با همکاری و تعامل برخی از ارگان‌ها و نهادهای مربوطه در ایام نوروز در سطح استان است.


وی با بیان اینکه طرح راهداری نوروزی از نیمه اسفند آغاز و تا اواسط فروردین سال جدید ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برای آماده سازی محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز اعتباری بالغ بر20 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.
 

 

پایان پیام/

کد خبر 351384

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha