عملیات ساخت زائر سرای شهرکرد، در مشهد مقدس آغاز شد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه و امام شهرکرد، از ساخت زائرسرای چهار محال و بختیاری در مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت:

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد، امروز(19اسفند) در نشست صمیمی با هیئت امنای زائرسرای این استان در مشهد مقدس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم ساخت امکانات اقامتی برای ساخت زائر سرای استان در مشهد مقدس، تاکید کرد و گفت: این امر حالت عملیاتی به خود گرفته است.

 

وی با اشاره به نشست هایی که با استاندار و شهردار مشهد اظهار امیدواری کرد: مقدمات تحویل زمین و اجرایی شدن ساخت زائر سرای چهار محال و بختیاری در مشهد به زودی فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد، افزود: خوشبختانه مردم استان، موقوفات و حسینه های خوبی در مشهد مقدس دارند که بر آن هستیم که همه آنها را حول محور ساخت این زائر سرا ساماندهی کنیم.

 

حجت الاسلام نکونام، خاطر نشان کرد: هیئت امنای زائر سرای امسال متشکل از افراد حقوقی و حقیقی هستند که با مشورت های استانی انتخاب شدند و باید مراحل ساخت این زائر سرا را با جدیدت پیگیری کنند.

 

در ادامه نیز قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری، با تاکید براستفاده همه جانبه از ظرفیت های استان اضافه کرد: باید از حمایت های دولتی و کمک های مردمی برای ساخت این زائر سرا استفاده کنیم.

 

وی همچنین ضمن تشکر از پیگیری های مستمر نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: ان شاالله با محوریت ایشان بتوانیم به زودی شاهد شکل گیری این زائر سرا در مشهد مقدس باشیم.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 351475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha