پیروی محض از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی است

امام جمعه شهرستان چرام، تبعیت و پیروی محض از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: جایگاه ولایت فقیه باید برای همه مردم تبیین شود.

حجت الاسلام جعفر طزری، امام جمعه شهرستان چرام از توابع کهگیلویه وبویراحمد به خبرنگار شبستان گفت: تبعیت از رهبری یعنی حرکت کردن پشت سر رهبری و همراهی با ایشان و نباید از رهبری نظام اسلامی عقب بمانیم و نه از آن جلوتر برویم.


وی با بیان اینکه افراط ‌گری در مسائل سیاسی نظام جمهوری اسلامی را زیرسوال می برد، تصریح کرد: ما اگر معتقد به ولایت فقیه هستیم باید فرمایش ‌های ایشان را با جان و دل گوش داده و عملی کنیم.


امام جمعه چرام، فاصله گرفتن از آرمانهای انقلاب را از جمله تهدیدهای نظام اسلامی دانست و گفت: مردم ایران خود را سرباز اسلام و ولایت فقیه می دانند و وقتی احساس کنند که حادثه ای نظام و کشور را تهدید می کند همه در یک جبهه واحد قرار می گیرند و به مقابله با آن می پردازند.


وی تبعیت و پیروی محض از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی دانست و اذعان کرد: امروز دشمنان هجمه گسترده ‌ای را در ابعاد مختلف علیه نظام اسلامی و کشورمان به راه انداخته ‌اند، اما تمرکز آنها و نوک پیکان هجمه دشمنان بر جایگاه ولایت فقیه و روحانیت است.


حجت‌الاسلام طزری گفت: از این رو ما هم باید نسبت به این دو رکن انقلاب اسلامی کاملا آگاه و هوشیار باشیم و با پیروی از رهبری و بصیرت سیاسی و مذهبی، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان را همچون همیشه خنثی و بی‌اثر کنیم.


امام جمعه چرام در بخش دیگری از سخنانش به بیانات مقام معظم رهبری درباره ارتقای بصیرت در جامعه پرداخت و اظهار کرد: مقام معظم رهبری امروز بر ارتقای بصیرت در جامعه تاکید دارند که این بصیرت مختص گروهی خاص نبوده و مخاطب ایشان تمامی اقشار جامعه است تا از این طریق مردم بتوانند راه سعادت خود را در هر شرایطی پیدا کنند.


وی به برنامه ‌های دشمنان برای براندازی اسلام اشاره و اظهار کرد: دشمنان به هر طریق ممکن در هر زمان و شرایطی از جمله وجود فرقه‌ های انحرافی، گروه‌ های شیطان‌ پرستی، شبهه ‌افکنی و ... که همگی فاقد وحدانیت و خداپرستی هستند، قصد توطئه علیه اسلام را داشته و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌ کنند.


طزری، غفلت را موجب کامل شدن پازل دشمن خواند و عنوان کرد: نتیجه لحظه ‌ای غفلت و نداشتن بصیرت در انجام امور موجب نشاط دشمن می شود.


امام جمعه چرام، ولایت ‌پذیری را از صفات بارز مؤمن عنوان و خاطرنشان کرد: ولایت ‌پذیری یکی از صفات بارز مؤمن است که به معنای ادامه راه پیامبر و پیروی از دستورات جانشینان ایشان در هر زمان و شرایطی است، حتی اگر در این راه منافع شخص در معرض خطر باشد.


حجت الاسلام طزری خاطر نشان کرد: مردم با هوشمندی و تبعیت از رهبری ولایت فقیه توانستند نظام اسلامی را جایگزین و قله ‌های پیشرفت، ترقی و انسانیت را فتح کنند.

 

 

پایان پیام/
پایان پیام/


 

کد خبر 35156

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha