کانون‌های مساجد باعث توسعه فرهنگی کشور می‌شوند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر، اظهار داشت: کانون‌های مساجد تاثیرگذاری بسیاری در توسعه فرهنگی کشور داشته و نقش آنها اهمیت بسیاری دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حسینعلی آقائیان‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر، امروز(19 اسفند) در مراسم گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاهین‌شهر با اشاره به اهمیت توجه به اعضای این کانون‌ها گفت: برگزاری جلسات مختلف گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به منظور تشکر از فعالیت‌های این عزیزان در حوزه‌های فرهنگی هنری مساجد ضروری است زیرا آنها همواره برای اعتلای سطح فرهنگی کشور تلاش می‌کنند.

 

وی با بیان نقش کانون‌های مساجد در اعتلای فرهنگ کشور تصریح کرد: کانون‌های مساجد تاثیرگذاری بسیاری در توسعه فرهنگی کشور داشته و نقش آنها اهمیت بسیاری دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین‌شهر، با اشاره به اهمیت توجه به تحولات فرهنگی جامعه اضافه کرد: ضرورت تحول همه جوامع احساس می‌شود و باید در این زمینه تلاش شود.

 

وی با بیان اینکه ما باید به خوبی همه فعالیت‌ها را رصد کنیم، افزود: در شهرستان شاهین‌شهر نیز با تلاش مسئولان شهرستان و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری، توجه ویژه‌ای به مساجد شده و این کانون‌ها در سال جاری از 34 کانون به 50 کانون رسیده‌اند.

 

آقائیان‌زاده، با اشاره به برنامه‌های این اداره برای افزایش کانون‌های مساجد شاهین‌شهر، عنوان کرد: امیدوار هستیم که در سال آینده همه مساجد شهرستان مجهز به کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شوند.

 

وی درباره تاثیرگذاری قابل توجه حوزه فرهنگ در جامعه عنوان کرد: حوزه فرهنگ از نظر مالی ضعیف اما از نظر تاثیرگذاری، حوزه قدرتمندی است و باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 351563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha