اجرای طرح بشیران جوان در مساجد کشور با حضور دو هزار مبلغ

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اجرای طرح بشیران جوان با حضور دو هزار مبلغ و مبلغه در ایام نوروز در مساجد سراسر کشور اجرا می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سیدغلام عباس موسوی، مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از اعزام دو هزار مبلغ به مساجد سراسر کشور همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز خبر داد و گفت: گروه های اعزامی به صورت مبلغ و مبلغه به عنوان مبلغ طرح بشیران جوان که در ایام نوروز اجرا می شود، اعزام می‌شوند تا فعالیت‌های تبلیغ دینی را به مسافران و نوروزی ارائه دهند.

 

حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: مبلغینی که در دفتر تبلیغات اسلامی ساماندهی و بکارگیری می‌شوند به عنوان بشیران جوان از 28 اسفند سال جاری تا 15 فروردین 93 به نقاط مختلف اعزام و خدمات تبلیغی و دینی را به مردم ارائه می‌کنند.

 

مدیرکل اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: در این طرح طلاب جوان حوزه‌های علمیه از پایه‌های تحصیلی چهار تا شش حوزه به تبلیغ چهره به چهره آموزه‌های دینی رفع شبهات جوانان و نوجوانان پرداخته و خود را برای برنامه‌های تبلیغی آینده آماده می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: برای اینکه طلاب جوان بتوانند در امورات تبلیغی خود موفق باشند این دفتر در ایام تعطیلی حوزه‌های علمیه یعنی تابستان و ایام عید نوروز این طلاب را به مناطق مختلف و به دلخواه خود طلبه و به عنوان مبلغ در قالب بشیران جوان اعزام می‌کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی اشاره کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن، احکام و نماز برای کودکان و نوجوانان از دیگر وظایف بشیران جوان مدنظر قرار گرفته است و آنها با همیاری و همکاری روحانیون مستقر کمک شایانی به برگزاری مراسمات و مناسبت‌های مذهبی و ملی خواهند کرد.

 

وی افزود: این طرح در راستای کادرسازی شبکه تبلیغ کشور انجام خواهد شد تا طلاب بتوانند در مسیر تبلیغ، پرورش پیدا کرده و مبلغ رسمی شوند.

 

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: برای این مبلغان پرونده تبلیغی در دفتر تبلیغات تشکیل شده و دوره‌های آموزشی ویژه تبلیغ چهره به چهره بشیران جوان برگزار می‌شود و همچنین محتوای تبلیغی ویژه مبلغان تهیه و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 351750

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha