اجرای فاز آزمایشی "نظام نامه اوقات فراغت" کانون های مساجد در سال 93

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور گفت: فاز آزمایشی نظام نامه جامع اوقات فراغت کانون های فرهنگی مساجد کشور تابستان 93 اجرایی می شود.

مرتضی طاهریان، معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور به تهیه طرح "نظام نامه جامع اوقات فراغت" کانون های مساجد اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج گفت: بیش از یک سال جمعی از کارشناسان در زمینه تهیه طرح کار کرده و نظرات کارشناسی برخی از شخصیت ها هم دریافت شده است.

طاهریان با اشاره به اینکه فاز آزمایشی این نظام نامه در اوقات فراغت سال 1393 اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: این طرح در زمان اجرا دارای نواقصاتی خواهد بود و طبیعی است که حتما اشکالاتی به همراه دارد ولی در فاز آزمایشی اشکالات شناسایی و برطرف خواهند شد.

این مسئول فرهنگی کشور با اشاره به این که سال 92 در برخی از استان ها این نظام نامه به صورت آزمایشی انجام شده، ابراز امیدواری کرد تا اواخر امسال و یا حداکثر فروردین سال آینده "نظام نامه اوقات فراغت" به صورت رسمی رونمایی شود.

طاهریان خاطرنشان کرد: این نظام نامه مربوط به اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، هر چند معتقدیم که سایر مجموعه هایی هم که در امر اوقات فراغت فعالیت دارند می توانند از این نظام نامه بهره لازم را ببرند.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی مساجد کشور گفت: با توجه به ظرفیت ها، نیازها و استعدادهای موجود در کانون ها این نظام نامه تدوین شده و کسانی که می خواهند استفاده کنند، مانعی برای استفاده ندارند.

پایان پیام/

کد خبر 351885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha