آغاز فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای کرمانشاه در بلوک 10 این گلزار، به مناسبت22 اسفند روز بزرگداشت شهید آغاز شد.

مراد کوشکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان کرمانشاه، به خبرنگار شبستان گفت: به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهید گلنگ ساماندهی بلوک 10 مزار شهدای کرمانشاه به زمین زده شد.


وی با اشاره به اینکه تا کنون شش بلوک از گلزار شهدای کرمانشاه ساماندهی شده است، گفت: کار آغاز عملیات بلوک10 از روز گذشته(20 اسفند) آغاز شده است و امیدوارم عملیات ساماندهی سه بلوک دیگر نیز به زودی انجام شود.


کوشکی با بیان اینکه استان کرمانشاه 30 هزار ایثارگر را تقدیم انقلاب کرده است، افزود: این استان 9800 شهید را در دفاع از کیان مملکت اسلامیان تقدیم نظام کرد.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان کرمانشاه، با بیان اینکه در سال جاری 14 هزار سرکشی از خانواده های شهدا انجام شده است، اضافه کرد: وظیفه همه ما خصوصا رسانه ها معرفی رشادت های رزمندگان اسلام به نسل جوان است.


وی از صعود کارکنان این اداره به ارتفاعات بازی دراز خبرداد و گفت: این صعود همزمان با (22 اسفند) سالروز تاسیس بنیاد شهید و امورایثارگران به دستور حضرت امام(ره) انجام می شود.


پایان پیام/

کد خبر 352315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha