فرمایشات رهبری باید نصب العین در اجرای امور باشد

خبرگزاری شبستان: معاون برنامه ریزی استاندار قزوین گفت: فرمایشات رهبری باید نصب العین هر روزه ما در انجام کارها باشد و باید عامل به این سیاست ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، امیدعلی پارسا پیش از ظهر امروز (22 اسفند) در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: خداوند متعال را شاکر هستیم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، در حوزه برنامه ریزی ادامه خدمت می دهیم.
 

وی ادامه داد: بنده شناختی از استان قزوین به لحاظ آماری و جغرافیایی دارم و امیدوارم بتوانیم با هماهنگی سایر مدیران و کارشناسان در اجرای امور استان با موفقیت پیش رویم.
 

معاون برنامه ریزی استاندار قزوین اضافه کرد: با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی، فرمایشات رهبری باید نصب العین هر روزه ما در انجام کارها باشد و باید عامل به این سیاست ها باشیم.
 

وی تصریح کرد: خط و مشی ما در استان، تعامل فعال با مدیران، قانون گرایی و شایسته سالاری است.
 

در ادامه رئیس هیئت مدیره سازمان عمران و سازندگی استان قزوین نیز در خصوص رابطه دولت و پول اظهار کرد: پل واسطه مبادله، واحد ارزش و ذخیره ارزش ها است و مشکل اقتصاد ایران، پول است و در ایران نقدینگی (پول) زیاد است و تورم نیز نتیجه وجود پول زیاد در جامعه است.
 

علی عبدالعلی زاده افزود: وظایف اصلی دولت (حاکمیت) دفاع از مرزها و امنیت داخلی و خارجی کشور و شهروندان، انتشار پول و پاسداری از ارزش آن، تعریف استانداردها و اعمال دقیق آن، تعریف مالکیت و پاسداری از آن و برقراری نظام دادگستری با پنج ویژگی (سریع، قاطع، ارزان، بی طرف و در دسترس) است.
 

وی توضیح داد: دولت ناشر پول است نه مالک آن و دولت در واقع پاسدار ارزش پول است و نباید برای نیازهای خود پول منتشر کند و نباید برای هزینه های خود منابع جبران ناپذیر را بفروشد و نیازهای پولی دولت باید از مالیات و درآمد گمرکی حاصل شود.
 

رئیس هیئت مدیره سازمان عمران و سازندگی استان قزوین یادآور شد: راه سالم افزایش درآمد دولت، افزایش منابع مالیاتی است و خصوصی سازی کالاها و خدمات عمومی منجر به افزایش مالیات می شود.
 

در پایان این جلسه از زحمات مجید نادری معاون سابق برنامه ریزی استاندار قزوین تقدیر و امیدعلی پارسا به عنوان معاون برنامه ریزی استاندار قزوین معرفی شد.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 352499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha