کار اهالی مسجد کاری از روی اعتقادات آنان است

خبرگزاری شبستان:‌ یکی از استادان حوزه و دانشگاه های استان مرکزی گفت:‌ کار فعالان مساجد و کانون ها، کار بر روی اعتقادات آن ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام سید مرتضی حیات غیبی از استادان حوزه و دانشگاه استان مرکزی امروز(22اسفند) در مراسم گرامیداشت 18 اسفند که در کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی مسجد چهارده معصوم(ع)‌اراک برگزار شد گفت: کانون های مساجد در عرصه فرهنگی در کشور یکه تازی می کنند.


وی با بیان اینکه مساجد در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی نقش موثری داشتند، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در تحقق کارکردهای مساجد و تداوم نظام و ترویج و تقویت فرهنگی و ارزش های اسلامی دارند.


حجت الاسلام حیات غیبی اظهار کرد:‌ با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و تاکتیک دشمنان نظام، کانون های فرهنگی هنری در مساجد تاسیس شده که باید از این مراکز فرهنگی هنری حمایت و پشتیبانی کرد.


در ادامه این مراسم مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمدکاظمی مسجد چهارده معصوم(ع) اراک گفت:‌ کانون های فرهنگی هنری مساجد بر اساس منویات مقام معظم رهبری در خصوص نگرانی ایشان از مسئله فرهنگی کشور تاسیس شد.


احمد تلکو افزود: عمران معنوی مساجد بیش از عمران فیزیکی آن اهمیت دارد و به همین لحاظ کانون های مساجد برای آباد کردن معنویات و روحیه اعتقادی افراد در تلاش است.


پایان پیام/
 

کد خبر 352503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha