کانون های فرهنگی هنری مساجد نقشی محوری در برنامه های فرهنگی دارند

خبرگزاری شبستان:مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقشی محوری در برنامه های فرهنگی دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، امروز(22 اسفند) در همایش نکوداشت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سالن آنفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از مهم ترین پایگاه های دینی و فرهنگی با تمام قوا تلاش می کنند تا کارکردهای اصلی مساجد را احیا کنند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقشی محوری در برنامه های فرهنگی دارند و در راستای ارتقا فرهنگ باید متناسب با نیازهای روز دنیا برنامه ریزی کنند.

 

حجت الاسلام معتمدی، افزود: مساجد، کانون های فرهنگی هنری و کلیه مراکز فرهنگی نقش موثری برای مقابله با جنگ نرم دشمن دارند و در این مراکز باید علاوه بر معرفی جنگ نرم شیوه های مقابله با آن نیز برای نوجوانان و جوانان تبیین شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، گفت: در حال حاضر بالغ بر 17 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد سطح کشور تاسیس شده که بالغ بر هزار و 600 باب آن در استان اصفهان است که فعالیت های متنوع قرآنی، آموزشی و فرهنگی انجام می دهند.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد مکانی مطمئن برای سرمایه گذاری هستند چرا که می توانیم با برنامه ریزی صحیح، آینده سازان ایران اسلامی را بر اساس ارزش های ناب اسلامی و انقلابی تربیت کنیم.

 

حجت الاسلام معتمدی، تاکید کرد: باید برنامه های نوین و جدیدی برای نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته باشیم تا اینکه آنها به سمت کانون و مسجد جذب شوند.

 

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از 25 نفر از فعالان فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان تقدیر شد.

 

همچنین در این همایش از برگزیدگان جشنواره اذان که ماه رمضان در شهرستان فلاورجان برگزار شده بود، نیز تقدیر شد.

 

پایان پیام/

 


 

کد خبر 352522

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha