گلزار شهدای رشت گلباران شد

خبرگزاری شبستان: به مناسبت 22 اسفند روز شهید ظهر امروز گلزار شهدای رشت گلباران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، احمد اسماعیلی، مدیرکل بنیاد شهید گیلان امروز در این مراسم با بیان اینکه امروزه ما هر چه داریم از شهداست، گفت: باید در حفظ و نگهداری یاد و خاطره شهدا با برگزاری بزرگداشت شهدا در استان و کشور کوشا و همواره یادشان را در اذهان عمومی زنده نگه داریم.

 
وی افزود: ما اکنون آرامش خود را مدیون افراد بزرگ و غیرتمندی هستیم که جان عزیز خود را برای دفاع از میهن و اسلام از دست دادند تا ما بتوانیم در زمینه های مختلف با آرامش پیشرفت کنیم.


مدیر کل بنیاد شهید گیلان به وصیت نامه شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا 4 بار در وصیت نامه خود تکرار کرده‌اند که اسلام ما برگرفته از وقایع کربلاست و شهدای ما از طریق مسجد و نماز جمعه وارد جبهه های نبرد شدند.


اسماعیلی با اشاره به نام گذاری روز بزرگداشت تصریح کرد: به این دلیل روز 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا در تقویم ثبت شده است که بیشترین شهید را در اسفند ماه داریم و هم اینکه 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور است.
 

وی با بیان اینکه هم اکنون گیلان 8 هزار شهید و 22 هزار جانباز دارد خاطرنشان کرد: امسال 43 عنوان کتاب توسط بنیاد چاپ شده است.

 

گفتنی است، در پایان مراسم گلزار شهدای رشت با گلاب و گل عطر آگین شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 352574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha