تجلیل از 18 حلقه صالحین در استان مرکزی

خبرگزاری شبستان: در همایش تجلیل از برترین های نظام شجره طیبه صالحین که امروز با حضور گسترده بسیجیان برگزار شد، از 43 سرگروه و 18 حلقه صالحین برتر با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار صدیقی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این همایش که (22 اسفند) در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) استان مرکزی برگزار شد، ضمن تقدیر از مربیان و شرکت کنندگان در حلقه های صالحین با اشاره به اینکه حلقه های صالحین طرحی است که در تمام اقشار بسیج برگزار می شود، گفت: این طرح به منظور ایجاد تحول فرهنگی و عقیدتی و تربیت در بین نسل جوان و نوجوان و میان سال بوجود آمده است.


وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت طرح حلقه های صالحین همفکری و کمک به افراد برای ایجاد تحول فرهنگی و عقیدتی در بخش های مختلف است، افزود: در تلاش هستیم سال آینده با برنامه ریزی های منظم در جهت افزایش سطح علمی حلقه های صالحین در استان گام برداریم تا شاهد اثرات فراوان آن در سطح جامعه باشیم.


این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به استقبال گسترده بسیجیان به ویژه نسل جوان و نوجوان از این طرح عنوان کرد: حضور بسیجیان در حلقه های صالحین مقدمه ای برای کارهای بزرگ و ثاثیرگذار بسیج در جهاد فرهنگی و سازندگی کشور است.


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، بیان کرد: حلقه های صالحین بر مبنای تشریح و بیان مسائل دینی و اسلامی فعالیت می کنند که در این راستا باید با نیاز سنجی مطابق با نیاز هر منطقه موضع برای آنها در نظر گرفته شود.


گفتنی است دراولین جشنواره و همایش تجلیل از برترین های نظام شجره طیبه صالحین استان مرکزی که با حضور معاون بسیج ستاد کل نیروهای مسلح، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، خانواده معظم شهدا و جمعی از بسیجیان در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری برگزار شد از برترین های حلقه های صالحین تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 352600

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha