ساماندهی97درصدی گلزار شهدا درگیلان/امسال900 یادواره شهدا برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد شهید گیلان، بابیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 900 یادواره شهدا در استان برگزار شده است گفت: تاکنون 97 درصد از گلزار شهدا در استان ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، احمد اسماعیلی، مدیرکل بنیاد شهید گیلان امروز(22 اسفند) در دیدار کارکنان این بنیاد با آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید با بیان اینکه هر چه داریم از شهدا داریم، گفت: باید در حفظ و نگهداری یاد و خاطره شهدا با برگزاری بزرگداشت شهدا در استان و کشور کوشا بوده و همواره یادشان را در اذهان عمومی زنده نگه داریم.

 
وی افزود: شهدا جان عزیز خود را برای دفاع از میهن و اسلام نثار کردند تا اکنون ما بتوانیم در زمینه‎های مختلف با آرامش و آسودگی خاطر پیشرفت کنیم.

 
اسماعیلی با بیان اینکه روز 22 اسفند به نام روز بزرگداشت شهدا در تقویم ثبت شده است، تصریح کرد: این نامگذاری در 22 اسفند به این دلیل است که بیشترین شهید را در اسفند ماه داریم و هم اینکه 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در کشور است.


وی اظهار کرد: در 22 اسفند ماه در گیلان 20 شهید به شهادت رسیدند و 9 نفر به دنیا آمدند.

 
اسماعیلی با بیان اینکه هم اکنون گیلان 8 هزار شهید و 22 هزار جانباز دارد خاطر نشان کرد: تاکنون 97 درصد از گلزار شهدای گیلان ساماندهی شده است و امسال 900 یادواره شهدا در گیلان برگزار شده است.

 

وی اذعان کرد: همچنین امسال 43 عنوان کتاب توسط بنیاد شهید استان چاپ شده است و این بنیاد توانسته است در زمینه آموزش‌های عمومی رتبه اول را در سطح کشور کسب کند.

 

پایان پیام/

کد خبر 352604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha