اورژانس اجتماعی گیلان در ایام عید فعال است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی گیلان اعلام کرد: تمامی مراکز اورژانس اجتماعی استان به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و یا مداخله برای کنترل آن در ایام نوروز فعال است.

حسین نحوی نژاد، مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به فعالیت‌های نوروزی اورژانس اجتماعی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان گفت: استان گیلان از استان‌های مهمانپذیر و گردشگر کشور است که در تعطیلات نوروزی با حجم وسیعی از مسافرت‌ها مواجه می‌شود در این راستا بهزیستی در تلاش است تا با همکاری سایر ارگان‌ها و نهادهای ذیربط با اموری که چهره شهرهای استان را مخدوش و نامطلوب کند مقابله کرده و آنها را ساماندهی کند.


 

وی با بیان اینکه مقابله با رفتارهای نامناسب و آسیب‌های اجتماعی از وظایف اورژانس اجتماعی است، افزود: اورژانس اجتماعی استان در تمام اوقات شبانه روز عید نوروز فعال است و در صورت برخورد با مواردی از آسیب‌های اجتماعی همانند خودکشی، کودک آزاری، خشونت‌های خانگی و ... اقدام می‌کند.

 

 نحوی نژاد تصریح کرد: همشهریان می‎توانند در صورت برخورد با این موارد، مراتب را با خط تلفن 123 اطلاع رسانی کنند.

 

وی در پایان ضمن آرزوی سال خوب برای همه هموطنان اظهار کرد: در تمامی ایام عید، بهزیستی گیلان کشیک شبانه روزی مدیریتی را برقرار کرده تا در صورت لزوم و یا بروز بحران نسبت به هماهنگی‌های لازم اقدام کند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 352834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha