چاپ بیش از 2 میلیون نسخه اقلام تبلیغاتی برای ایام نوروز 93 در گلستان

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی گلستان گفت: بیش از 2 میلیون نسخه اقلام تبلیغاتی برای ایام نوروز 93 در استان به چاپ رسیده و در اختیار مسافران نوروزی این استان قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قربان عباسی، دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی گلستان اظهار داشت: اقلام تبلیغاتی چاپ شده شامل بروشور، کاتالوگ، کارت پستال، پوستر، کارت آفرین و کتابچه راهنمای گردشگری است که به معرفی جاذبه های گردشگری استان، شهرستان ها و همچنین مسیر جاده ها، معرفی بناهای تاریخی و آداب و رسوم مناطق مختلف استان و همچنین معرفی صنایع دستی و مناطق بکر سطح استان پرداخته است.


وی تصریح کرد: کارت پستال این استان در 8 طرح شامل آبشار کبودوال، گنبد رادکان، گنبد کاووس، آلاچیق ترکمن، ساحل ترکمن، چشمه گل رامیان، خانه تقوی و صنایع دستی استان چاپ شده و همچنین کتابچه راهنمای گردشگری استان به تعداد 20 هزار جلد طراحی و چاپ شده است.


عباسی در ادامه به پوستر معرفی جاذبه های گردشگری در 6 طرح اشاره داشت وآن را شامل گنبد قابوس، منطقه نمونه گردشگری جهان نما، منطقه نمونه گردشگری خالدنبی (ع)، مدرسه تقوی، گل رامیان، پارک ملی گلستان عنوان کرد.
 

وی همچنین کارت آفرین معرفی جاذبه های گردشگری را نیز به تعداد 20 هزار قطعه شامل تمامی جاذبه های گردشگری دانست.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان در ادامه بنرهای اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر را به تعداد 50 عدد بنر 12 متری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: بیلبوردهای ورودی استان نیز برای راهنمایی مناسب گردشگران طراحی و چاپ می شود.


به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، وی اذعان داشت: اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری این استان با توجه به استقرار کیوسک های اطلاع رسانی این ستاد درسطح استان، به طور شبانه روزی صورت گرفته و کیوسک های اطلاع رسانی نیز در سطح استان گلستان مسافران را هدایت می کنند.


دبیر این ستاد اظهار امیدواری کرد: ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان گلستان با همکاری سایر ارگان های ذیربط آماده پذیرایی و استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی در سال جدید است و امیدواریم این مسافران با خاطره ای خوش نگارستان ایران را ترک کنند.

پایان پیام/

کد خبر 352898

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha