سازمان ملل در کنار لابی اسرائیل سیاست گذار استکبار است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش لابی اسرائیل در سیاست گذاری استکبار به نقش سازمان ملل به عنوان دست نشانده آن تاکید کرد.

محمدجواد کولویند، نماینده مردم استان البرز در مجلس شورای اسلامی که سابقه حضور در وزارت امور خارجه را دارد، در مصاحبه با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص اظهار نظر بانکی مون، در رابطه با ایران گفت: سازمان ملل شاهد دبیران متعددی بوده است، که هر کدام در دوره های تاریخی نقش بارزی در سازمان ملل از خود به جای گذاشته اند و در حال حاضر بانکی مون هم مدار با رای استکبار است.

 

به گفته کولیوند، بارزترین رفتار سیاسی دبیرکل های سازمان ملل در سال های متمادی همراهی با سیاست های استکباری بوده است، که در دوره بانکی مون، این رفتار همگرایانه بیشتر ظهور یافته است.

 

این مسئول با اشاره به وضعیت بحرانی جهان در خصوص حقوق بشر اظهار داشت: در گوشه هایی از دنیا ظاهرسازی های عوام فریبانه در خصوص تفکر بشردوستی و رعایت حقوق بشر انجام می شود، اما آنچه واضح و مبرهن است، نقص حقوق بشر در جهان به خصوص در رابطه با مسلمانان است.

 

وی افزود: نیاز نیست حتما اندیشمند و تحلیل گر سیاسی باشید بلکه با تجزیه و تحلیل می توان به رفتارهای اتخاذ شده از مدعیان حقوق بشر پی برد.

 

کولیوند تصریح کرد: در کنار تاثیر لابی اسرائیل در سیاست گذاری های آمریکا بسیاری از نهادهای دیگر که دست نشانده استکبار است، در اتخاذ سیاست گذاری ها موثر است.

 

این مسئول بیان کرد: رویکرد رفتاری بانکی مون حاکی از تبعیت ار استکبار جهانی است، این در حالی است که استکبار ناقض ترین جبهه در خصوص نقص حقوق بشر است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 352955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha