فعالیت 8کتابخانه عمومی همدان در ایام نوروز

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان، از فعالیت 8 کتابخانه عمومی در ایام تعطیلات نوروزی در همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، ارشاد استعدادی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان ظهر امروز (24 اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: به منظور ارتقای خدمات‌رسانی به مراجعان و جلب رضایت هرچه بیشتر مردم، 8 کتابخانه عمومی همدان در ایام تعطیلات نوروزی فعال هستند.
 

وی افزود: این کتابخانه ها در تعطیلات نوروزی سال 93 از ساعت هشت صبح الی 13ظهر و 15 الی 19 به عموم مردم خدمات‌رسانی می کند.
 

وی تصریح کرد: این اقدام همانند سال‌های گذشته در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت گرفته است.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان، اظهار کرد: یکی از کارهای مهم این است که ما ذهن را عادت بدهیم به نظم در مطالعه و اینکه ارتباطی مستمر با کتاب و کتابخانه داشته باشیم که این مهم هموار نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.
 

استعدادی، خاطرنشان کرد: فعالیت کتابخانه های همدان به عنوان یک فعالیت فرهنگی است که می تواند در ارتقا وسطح افزایش آگاهی مردم موثر باشد.
 

وی با بیان اینکه باید نقاط ضعف و تهدید ها را کمرنگ ونابود کنیم، ابراز کرد: این درحالیست که باید نقاط قوت و فرصت را گسترش دهیم.
 

اهدای 10 هزار و 500 مترمربع تملک برای احداث کتابخانه
مسعود میدانچی، رئیس هئیت مدیریه انجمن خیرین کتابخانه ساز همدان نیز گفت: از سوی خیرین کتابخانه ساز 10 هزار و 500 متر مربع تملک برای احداث کتابخانه همدان اهداء شده است.
 

وی افزود: همچنین 12 باب ساختمان، 4 هزار جلدکتاب از سوی انجمن خیرین کتابخانه ساز در سطح استان به منظور فرهنگ کتابخوانی اهداء شده است.
 

وی تصریح کرد: بیش از 2 میلیارد تومان شامل تعهدات مالی کتابخانه ها، زمین، ساختمان و تجهیزات از سوی خیرین اهداء شده است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 352964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha