نمایشگاه و فروشگاه دائمی لباس اسلامی در اصفهان راه اندازی می شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، با تاکید بر ترویج ارزش های اسلامی در جامعه از راه اندازی نمایشگاه و فروشگاه دائمی لباس اسلامی در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام میثم ریاحی، معاون فرهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، امروز "24 اسفند" در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ترویج امر به معروف در جامعه در سال آینده، فیلم های کوتاه و انیمیشن هایی با عنوان "پیام مهربانی" از شبکه استانی اصفهان پخش خواهد شد تا جامعه با امر به معروف بیش از بیش آشنا شود.

 

وی با بیان اینکه در مقوله طرح مد و لباس بیش از یک سال است که فعالیت می کنیم، افزود: این طرح تا حالا در اکثر دانشگاه ها برگزار شده است.

 

وی گفت: سال آینده نمایشگاه و فروشگاه دائمی لباس اسلامی در اصفهان را با 40 مدل لباس و 3 مدل چادر راه اندازی می کنیم که در آن به دانشجویان تخفیف ویژه داده می شود.

 

در ادامه حجت الاسلام محمد زارعان، معاون تشکل های مردمی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: سامانه گویای 1888 که تلفن گویای گزارشات مردمی است و مردم همچنین می توانند به صورت حضوری گزارشات خود را ارائه و پیگیری کنند.

 

در این نشست خبری عزت سادات حجازی، مسئول امور بانوان ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: دفتر امور بانوان ستاد احیا در کلیه شهرستان ها تشکیل شده و در این مدت دوره های آموزشی برگزار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر دوره مقدماتی آموزشی با حضور 218 نفر از طلاب، دانشگاهیان و اصناف برگزار کرده ایم، گفت: 180 نفر برای مربیگری امر به معروف انتخاب شدند که هدف ما آگاهی و شناخت صحیح نسبت به امر به معروف و نهی از منکر است.

 

وی افزود: در سال 93، ساماندهی بانوان روضه خوان و مداحان مجلس زنانه را خواهیم داشت چرا که متاسفانه برخی از این روضه خوانان سواد و اطلاعات کافی ندارند و باعت ترویج منکرات در جامعه می شوند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 353035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha