برگزاری 19 ویژه برنامه محوری ایام فاطمیه در زاهدان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: 19 ویژه برنامه محوری ایام فاطمیه در مساجد، تکایا و هیات مذهبی در زاهدان برگزار می شود.

عیسی بزمانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، بر کیفیت عزاداری ها در ایام فاطمیه تاکید کرد و به خبرنگار شبستان گفت: خطبه های ارزشمندی از حضرت فاطمه زهرا(س) وجود دارد که دارای مبانی اعتقادی، اخلاقی و ایمانی است.

 

وی افزود: خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) از سوی سخنرانان در ایام فاطمیه اول و دوم مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری مسابقه در سطح مساجد خبر داد و بیان داشت: مسائل ارزشی و اخلاقی در قالب مسابقه در ایام نوروز در سطح مساجد مطرح شود و در نهایت برندگان در شب میلاد حضرت زهرا(س) معرفی و جوایزی دریافت خواهند کرد.

 

وی نشست های متعدد در حوزه فرق و مذاهب با حضور علما، نخبگان و چهره های تقریبی در سطح شهرهای استان، کارگاه آموزشی فرق و مذاهب با دعوت از اساتیدی از قم و تهران، کارگاه آموزشی خانواده، شب شعر، جشنواره های قرآنی، محفل انس با قرآن، گفتمان دینی در حوزه و دانشگاه ها، اعزام 90 نفر از مربیان به شهرستان قم برای شرکت در کارگاه آموزشی شبهه شناسی، اعزام 38 نفر روحانی به روستاهای با جمعیت 15 هزار خانوار به بالا و کارگاه عفاف و حجاب و سبک زندگی را از جمله عملکرد یکساله سازمان تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد.

 

وی افزود: کارگاه آموزشی زن و بازیابی هویت حقیقی، برگزاری انتخابات شورای مذهبی، اعزام 230 نفر از روحانیون و طلاب به مساجد برای برپایی نماز جماعت، حمایت از 50 مسجد و 30 هیات شاخص و غیره از دیگر فعالیت های سازمان تبلیغات در یکسال گذشته بود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه 17 هزار دانش آموز در جلسات گفتمانهای دینی شرکت داشتند، اظهار داشت: 350 گفتمان دینی در استان برگزار شده که این رقم تا پایان سال جاری به 400 گفتمان افزایش می یابد.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 353160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha