ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه در عید نوروز

خبرگزاری شبستان: ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه در نوروز 93 تاکید کرد و گفت: نباید عید نوروز، ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را تحت شعاع قرار دهد.

حجت الاسلام سید محمود هاشمی، مشاور فرهنگی و مسئول کمیته گردشگری مذهبی و دبیر ستاد حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران امروز(25اسفند) در گفتگو با خبرنگار شبستان ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه به شیفتگان آن حضرت، گفت: همه باید در اشاعه فرهنگ فاطمی در جامعه تلاش کنیم.


وی اظهار داشت: ما در این 35 سال هر قدرت و توانمندی بدست آوردیم در سایه‌ اسلام و ارزش‌های ناب دینی بوده که در این مسیر باید همواره از حقانیت اسلام دفاع کرده و تابع راه نورانی ائمه‌ اطهار(ع) باشیم.


حجت الاسلام هاشمی با توجه به تقارن آغاز سال جدید وتعطیلات نوروزی با ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) بزرگ بانوی اسلام گفت: نبایدعید نوروز، ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را تحت شعاع قرار دهد.


وی افزود: در کنار عید نوروز لازم است ایام شهادت ام ابیها حضرت زهرا(س) گرامی و شئونات خاص آن از سوی هموطنان مراعات شود.


حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر ضرورت حفظ حرمت ایام فاطمیه در نوروز93، خاطرنشان شد: در بخشنامه ای از سوی ستاد حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران به همه دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری توصیه های لازم در خصوص رعایت بیش از پیش شئونات اسلامی و عدم اعمال هرگونه رفتار و یا ارائه خدمات مغایر با شأنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی داده شد.


پایان پیام/

کد خبر 353188

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha